December 3,
Code-Beauty

Παρόλο που βρισκόμαστε στο τρίτο έτος της συνεργασίας μας με το Kode With Klossy, τον μη-κερδοσκοπικό οργανισμό της παγκόσμιας εκπροσώπου μας και Πρέσβειρας Karlie Kloss που διδάσκει στις νέες γυναίκες και στους μη δυαδικούς φοιτητές πώς να κωδικοποιούν, δεν παύουμε ποτέ να μένουμε έκπληκτοι -και να εμπνεόμαστε- από αυτούς τους φοιτητές. Μέχρι σήμερα, η συνεργασία μας έχει επιτρέψει σε 6.000 υποτροφίες κωδικοποίησης, καλοκαιρινής φοίτησης, σε τελειόφοιτους μαθητές στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίοι όχι μόνο έχουν καταφέρει να μάθουν πώς να κωδικοποιούν, αλλά έχουν καταφέρει να παρακολουθήσουν από πρώτο χέρι τις δημιουργικές εφαρμογές που έχει η κωδικοποίηση στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Αυτό το καλοκαίρι, 204 φοιτητές συμμετείχαν στην πρόκληση Estée Lauder x Kode With Klossy, η οποία απαίτησε να χρησιμοποιήσουν τέσσερις γλώσσες κωδικοποίησης για να σχεδιάσουν είτε έναν ιστότοπο είτε μία εφαρμογή για κινητές συσκευές, για την υποστήριξη του Double Wear Stay-in-Place Foundation. Και με τον ίδιο τρόπο που το Double Wear ανταποκρίνεται στις υποσχέσεις του με 24ωρη διάρκεια, αυτοί οι φοιτητές κατάλαβαν την εργασία και στη συνέχεια την υλοποίησαν. Στην πραγματικότητα, η επιτροπή των κριτών ήταν τόσο συγκλονισμένη που αποφάσισε να επιλέξει τρεις νικητές αντί για δύο. Διαβάστε στη συνέχεια για να μάθετε για κάθε ένα από τα νικητήρια σχέδια και λίγες πληροφορίες για τους φοιτητές που τα δημιούργησαν.

Νικήτρια 1: Pranavi, Ανάπτυξη Εφαρμογής για κινητές συσκευές
"Προσέγγισα αυτή την εργασία έχοντας κατά νου την εμπειρία του χρήστη, προσπαθώντας να διατηρήσω την ποιότητα του προϊόντος σε υψηλά επίπεδα, ενώ δημιούργησα μία εύχρηστη, κομψή και προσεγμένη εφαρμογή."

Με τον υψηλό σχεδιασμού και ένα σωστό μείγμα προώθησης προϊόντων, η Pranavi άγγιξε τα δύο βασικά χαρακτηριστικά που πάντα αποτελούν προτεραιότητα για την ιστοσελίδα μας. «Ήταν σαφές ότι έβαλε πολλή σκέψη για το πώς ο καταναλωτής θα εμπλακεί με την εφαρμογή και αυτό πραγματικά έγινε φανερό από το σχεδιασμό και την παρουσίασή της», δήλωσε η Emily Riess, Αντιπρόεδρος της Estée Lauder Online.

Νικήτρια 2: Carissa, Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
"Ακολουθώντας το κομψό και διαχρονικό σχέδιο της Estee Lauder, ενσωμάτωσα μια παλέτα χρωμάτων με μαύρο και καφετί για να δημιουργήσω την ίδια ατμόσφαιρα. Αυτό συνδυάζεται επίσης πολύ σωστά με το γήινο τόνο του foundation και τις εικόνες."

Η Carissa δεν σχεδίασε απλώς μία ιστοσελίδα - δημιούργησε μία εμπειρία (και με κωδικοποίηση που έφτασε πέρα από όσα διδάχθηκε στο πρόγραμμα). Συνδύασε τη τεχνική της εμπειρία με απροσδόκητα στοιχεία σχεδιασμού, όπως διαδραστικές κάρτες flip και εικόνες σε σχήμα κηρήθρας για να τραβήξει το μάτι του χρήστη. "Εκτιμώ την ιεραρχία του τρόπου με τον οποίο έχει συσσωρεύσει το περιεχόμενο", μοιράστηκε η κριτής Janice Veksler, Αντιπρόεδρος της Estée Lauder Creative.

Νικήτρια 3: Eimaan, Ανάπτυξη Ιστοσελίδας
"Το πιο πολύτιμο στοιχείο μου ήταν να διαφημίσω το προϊόν στο χρήστη, οπότε χρησιμοποιώντας το σχεδιασμό το έκανα αυτό σε ένα υψηλό επίπεδο, με έναν όμορφο τρόπο δημιουργώντας μία καθαρή, κομψή ιστοσελίδα για να αντιπροσωπεύσει με ακρίβεια την αισθητική της Estée Lauder."

Η Eimaan πραγματικά εντυπωσίασε τους κριτές με τις ικανότητές της στην παρουσίαση και ένα επιπλέον επίπεδο έρευνας, το οποίο παρείχε πληροφορίες που οδήγησαν το σχεδιασμό της. "Είχε ένα επίπεδο επαγγελματισμού και πολυπλοκότητας", δήλωσε η κριτής Τζάνις, "ακόμα και στον τρόπο που εξήγησε τη δουλειά της. Πήρε την εργασία από το Α ως το Ω." Η Eimaan συνδύασε προσεκτικά στοιχεία και υλικό της μάρκας με περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, για να δημιουργήσει μία αυθεντική, συναρπαστική εμπειρία για τον καταναλωτή.

Βλέποντας το έργο αυτών των φοιτητών, είναι σχεδόν αδύνατο να πιστέψουμε ότι ξεκίνησαν το καλοκαίρι με ελάχιστη έως και καθόλου εμπειρία κωδικοποίησης, και έμαθαν πώς να δημιουργούν τα απίστευτα περιβάλλοντα Double Wear που τελικά παρουσίασαν. Ακόμη και η ίδια η Karlie Kloss, η οποία συμμετείχε στη γιορτή των παρουσιάσεων, σχολίασε την εμπιστοσύνη όλων των φοιτητών και τις απίστευτες δεξιότητες παρουσίασης. Ανυπομονούμε να δούμε που θα φτάσουν αυτές οι νεαρές γυναίκες τις ικανότητές τους στη συνέχεια. (Αλλά θα βάλουμε τις ρίζες, φυσικά, ώστε να φέρνουν τα ταλέντα τους στην Estée Lauder!)

Top